12 Februari - Manga bilder, lite text.



Annu lite foton, jag hinner inte att skriva om alla tog lite lang tid att ladda upp alla...

Dock maste namnas att Wombaten heter Maddie, paret ar Conny och Colin (dom som vi wwoofade hos), bilden nar malin hoppar ar dagen vi slutade, hasten med vit skinka hette Toffie den andra ar  Cruser, jag sitter och sippar pa en pa en ol, en markad som dom har varje lordag, malin ater ostron (och tyckte val inte dom smakade hallontarta som linnea skulle sagt), och lite senare vinpimplar, Hobart, Malin ater en Dory (Doris namnet kan forknippas med Doris i hitta nemo....) Vi kladde pa oss for en batresa pa havet, en himla massa salar!

Kommentarer
Postat av: Emelia

Vilka härliga bilder!! Jag skulle vilja åka till Australien bara för djurens skull, såå söta! :D

2010-02-12 @ 15:07:29
URL: http://emeson.blogg.se/
Postat av: Leila

Hej!!!



Undrar hur det känns att åka hemåt efter en sådan resa???!!? Blandade känslor kan jag tänka mig. Hoppas ni får en härlig avslutning i asien och sedan en härlig resa hem till det kalla och härligt snöiga Sverige!!! :) Fina bilder!!! Jag ser väldigt mycket fram emot att få en bildvisning med berättelse längre fram.

Sköt om er båda nu och skriv mer om ni får möjlighet!

Kram från Leila

2010-02-13 @ 00:10:14
Postat av: Alex

Underbara bilder! :) Wombaten var ju helt bedååååårande! :)



Hoppas ni har det toppen och att ni kommer hem snart! Saknar ju Malin... :( Ge henne många stora kramar från mig! :)



Kram till er båda!

2010-02-13 @ 19:18:52
Postat av: Evelina och Alva

HEJ på er ungdomar!!



Underbara bilder och ni verkar ju leva en liten dröm just nu, vilken söt wombat men hade lite långa naglar tycker jag:) Hörde av mamma att ni ska åka via kambodja på vägen tillbaka till Sverige, mamma är lite nervös över det men jag tycker det låter jätte spännande! Längtar till dagen då vi får se alla fina bilder ni tagit och höra berättelserna till dom. Många kramar från oss.

2010-02-15 @ 16:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0