bilder!



Lite bilder!

Kommentarer
Postat av: Annie

Förutom ormen så tycker jag att alla bilder är jättefina =) Puss!

2010-05-10 @ 14:59:36
Postat av: Alex

Äh, Annie! ^^ Ormen var också jättefin! :) Malins förkärlek för djur hänger med även där ser jag ^^ Och tycker det är riktigt intressant att hästarna försöker äta på Simon, hihi! :P



Kramar!

2010-05-10 @ 16:30:44
Postat av: Leila

Ja, här hänger du ut Simon som en mesplopp (visserligen angående vädertemperaturen men ändå ;)) och så stoltserar du själv med en orm!

Du ser lycklig ut och så ser man ju att Simon blivit hästarnas favorit också!!!

Avslöjar benägenheten att tala om hur lång tid en sträcka tar att köra i stället för distansen ett annat förhållande till tid??

Låter härligt med vädret - trots att det kanske kryper under 20 med en enstaka grad... Jag hörde idag att vi till och med väntar snö här till helgen.. Har dock inte sett det själv och hoppas jag slipper se det ute...

Njut av ert härliga väder nu!

Kram tiller båda!

/Leiloa

2010-05-11 @ 18:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0